Hej hopp

Tack för alla grattis! Det ska bli sååå spännande med uppdraget för Peterlina.

Den lilla tävlingen pågår ju en hel vecka till. Det är jättekul att flera stycken redan länkat till sina fina bidrag. Tack för att ni är med!

Jag tänkte visa två höstlayouter och det passar väl bra nu när löven faller mer och mer... Den första är ny, gjord till en utmaning på Scrap In Style Tv. Titlen skulle enligt utmaningen innehålla ordet oktober, om ni undrar över att den är lite krystad... =)

image540
Papper från basic grey och KI Memories. Liten filtblomma från Queen&Co, rub ons basic grey, stickers chatterbox.
Den andra layouten gjorde jag för rätt länge sedan, för jag skickade in den till Scrapbooking mm och de ville förstås ha höstlayouterna mitt sommaren. Layouten är ok, men det är inte så att jag skickade in den för att jag tyckte den var något mästerverk... så det är också helt ok att de inte ville ha den. =)

image541
Papper från DaisyD's och KI Memories.

Jag hoppas att ni haft en bra helg! Här har vi fått en del välbehövlig städning gjord (inte för att det betyder att det nu är städat och rent här hemma, men här och där har klara framsteg gjorts...), sambon och jag såg hör och häpna på en bra film i fredags kväll (så dumt att det händer så sällan), igår kväll åt vi middag hos vänner, Linus har varit på sitt tennislekis och Alva hon bara går mer och mer och ser så himla glad ut!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Underbara LOs! Jag tycker mycket om den mest hösten. Tycker visst den platsade i tidningen. Kram!

Postat av: Fia

Åå vad fina!! Underbara foton!
GRATTIS till DT-medlemskapet, vad kul!

2007-10-08 @ 13:37:42
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback