Lite gamla layouter...

...som varit publicerade i Scrapbooking m.m. och som jag glömt bort att jag får visa nu!

image566

image567

image568

image569

image570

Det är lite skumt att visa dem nu efter så himla lång tid... De är väl scrappade i januari-februari, eller något i den stilen. Jag är nöjd med en del fortfarande, men som vanligt är jag nästan mest nöjd med de senaste layouterna jag gjort och ser en massa jag inte gillar hos de gamla. Brukar inte ni också känna så? Fast jag skulle aldrig få för mig att förstöra någon gammal layout och jag har ingen lust att scrappa om dem heller. Jag gillar dem, trots allt. :)

Apropå nya layouter så har jag scrappat både igår och idag, men det är inget jag kan visa än...

Kommentarer
Postat av: Karin SN

Jaaa, när jag har flyt så känns det så, att det jag gör nu är det jag gillar bäst. När jag har block tänker jag att jag aldrig kommer kunna göra så fint som då. märkligt det där.

Gillar LOn med den rivna kanten :-)

Postat av: Peterlina

Visst ör det så att det nyaste är det man gillar bäst. Överlag i alla fall. Jag har massor av favoriter från tidigare dock som på något sätt känns helt oslagbara. :D Typ "barn" och "ny"
Efter såna LOs brukar en block slå mig i huvudet helt oväntat... dumt att man försöker överträffa sig själv.
ALLT vi gör är ju fint, för det är ju en gåva till våra barn.

2007-10-30 @ 07:22:09
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Annika W

Du må ha lessnat på dem men jag gillar dem skarpt!!!! DU kan verkligen få till det, härliga allihop Anna!

2007-10-30 @ 22:03:23
URL: http://annikaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Sandra (Sasha)

Håller med! Är alltid mest nöjd med de senaste LO:sarna. Men jag tycker att dina här var fina i alla fall!

2007-10-31 @ 16:33:35
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback