Så himla scrapsugen...

...men det får vänta lite lite till. Min lillebror var här på besök igår till idag och nu är min pappa här. Vi bor ju så långt bort från varandra, så vi träffas inte så ofta och jag tänker inte stänga in mig i scraprummet just ikväll. :) Kanske på tåget imorgon?

Men jag får visa den här - snabba Linus springer och jag använde 20 fotohörn som pilar till en utmaning till
SWE Scrapbook.

image503

Tack för era grattis förresten! Det var verkligen otroligt kul att vinna den där tävlingen, men jag skulle nästan ännu hellre vinna den som pågår på Cocoa Daisy nu. Man ska scrappa med augustikitet och kan bland annat vinna ett minialbum scrappat av Kristina Contes. Lite fånigt med något som är scrappat av någon annan kanske, men det skulle ändå vara rätt häftigt. =)

Kommentarer
Postat av: Mahlin

Grattis till CD-vinsten.. o jaa.. tycker också det vore superhäftigt att vinna ett Kristina Contes album..
Mål LO:n är läcker som bara den.. Kul idé med fotohörnen och 4 på 1 foton med vit kant är såå snyggt!

Postat av: Monica

Jag glömde att gratulera dig... Stort grattis Anna! Och så önskar jag dig lycka till en den tävlingen som håller på nu också så klart.

2007-09-04 @ 09:00:36
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Malin

Anna! Tänkte bara höra med dig.. det är så att jag hittade i min inspirationsmapp på datorn ett par bilder på ditt förstaårsalbum/dagbok som du hade gjort om din lilltjej.. Blev nyfiken på om du har fler bilder på det, och också vad det är för anteckningsbok du använt! Vore jättejätteglad om du hade lust att maila mig!
/Malin

2007-09-04 @ 21:48:42
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: Chruss

Grattis till vinsten!
Bättre sent än aldrig!
Vilket pillejobb med alla fotohörnen - men så läckert det blev!

2007-09-05 @ 09:46:59
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback