Sanslöst pysselsugen

Ok, nu har det passerat någon slags gräns. Ikväll MÅSTE jag få pyssla! Det kliar i fingrarna som bara den. Det värsta är att jag vet hur trött jag är kl 20 när Linus äntligen somnat. Igår kom min pappa upp och kollade när han tyckte att det varit tyst lite väl länge och visst - jag hade somnat jag också. Jag somnar ju lätt på 5 minuter om jag lägger mig och ligger helt still vid 19-tiden på kvällen. Linus däremot är inne i en rätt krånglig period och han har verkligen ingen lust alls att sova. Igår låg han och bökade och pratade om att han önskade att det redan var morgon igen. Medan jag kämpade för att INTE somna...

Det här lilla rycket med stämpling och korttillverkning jag gjorde gav mersmak. Jag satt och kikade på stämplar nyss och kände ännu mer kli i fingrarna. Vi får väl se vad det blir av det och vad jag hinner ikväll... =) Jag hoppas jag kan bjuda på lite pyssel här i bloggen snart och inte bara längtan efter det.

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Hej! Om jag inte minns fel så sökte ni dispens för att få ha L mer på dagis. Hur gick det med det? Jag ska försöka få fler timmar för Josefin på dagis nu (arbetslös= 15 timmar) för hon gillar inte att komma sent och gå hem tidigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback