Väldans bra postdag... =)

Japp, idag trillade både CK, Memory Makers och septemberkitet från Cocoa Daisy + boken the Dares (signerad av K. Contes själv! ) ned i brevlådan. Eller ja, som ni förstår har vi inte en så stor brevlåda att scrappaket faktiskt kan trilla ned i den, utan jag fick förstås åka till macken och hämta det... men strunt samma. Kul med så mycket nya pryttlar. Tidningarna (eller boken?) ska jag njuta av på tåget imorgon.

Det kan vara bra på oväntade sätt också - att nästan drunka i pysselsaker. =) Igår ringde det nämligen en hel drös med försäljare (och efter ett tag kom vi på att det är precis efter lön - det sambandet har jag aldrig sett förut *lite trög kanske*) och en av dem ringde från en klubb som sålde paket med pysselsaker för vuxna. Åååå vad det var härligt att kunna säga till honom att jag har pysselsaker så det räcker och blir över och definitivt inte behöver något från honom...

I morse var jag tvungen att springa ut och ta lite foton ute på tomten, för det var så himla vackert när solen lyste genom häcken som börjar få höstfärger. Batteriet i kameran tog slut precis då, men som tur var hann jag få några bilder innan det hände.

image536

Det är inte klokt att det snart är vinter. Vart tar tiden vägen?

Andra nyheter - Alva har gått mer och mer de senaste dagarna. Det börjar verkligen lossna och det är nog inte många dagar kvar tills hon överger krypandet nästan helt. Det är jätteskoj. Hon tycker det är så kul och hon ser ju så himla stor ut.

Jag hade en vansinnig huvudvärk på eftermiddagen idag. Det känns fortfarande att det ligger och lurar och jag hoppas verkligen inte att det är någon sjukdom på G utan att det bara är sömnbristen som börjar göra sig påmind. Jag har inte kommit i säng i tid, med tanke på hur tidigt barnen sen väcker oss, på ganska många kvällar nu. Men jag hinner ju liksom inte gå och lägga mig... och SÅ sent är jag inte uppe heller. Det vore bättre om barnen slutade vakna före 6. Eller före 5, som det också varit ibland nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback