Väntar på posten...

Det är ju ingen idé att låtsas som om jag inte är nervös... =) Tur att J är hemma med barnen och kan rapportera direkt när brevbäraren kommer. Tänk vad skoj det vore om det kom ett brev från Kortmakaren i brevlådan idag!

Maria skrev på Scrappiz att hon nästan får dåligt samvete när hon ser hur förväntasfulla alla är, för hon har ju varit tvungen att välja bort så många. Men det ingår ju liksom i spelreglerna! Jag kommer absolut att känna besvikelse om jag inte får någon rolig post, men det är ju så det är... Den besvikelsen går över och nog förstår vi allihop att du inte kan ha 50 gästdesigners, Maria...! =)

Hur som helst... än är jag inte besviken utan bara spänd och otålig... =) Posten brukar komma vid 13-14-tiden så det närmar sig.




Kommentarer
Postat av: carina

Jag tror nog att du får rolig post idag, håller alla tummar jag har i allafall=)

Postat av: Camilla W

Håller tummarna! :-)

2007-09-24 @ 13:30:56
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback