Så sugen på att blogga...


...så jag måste skriva några rader bara för att det går igen... :)

Jag såg just att min layout med Linus blev en av favoriterna på
Scrapjacked, hurra! :) Och sen har jag ett jättemegasuperdupertut... om att jag ska bli publicerad... men mer om det får ni veta senare. =)

Andra glädjeämnen...
LHC har gått till SM-final i hockey!
Det soliga och vackra vårvädret gör mig på bra humör!
Vårjackan är på!
Imorgon fyller Linuskillen hela 5 år!
Och han ska få en cykel - såklart en blå och killig en med tuffa spindeldetaljer... *himlar med ögonen* Men den har i alla fall pakethållare.
När som helst borde det underbara aprilkitet från the Nook hitta hem till mig!

Ha en bra tisdag allihopa! :) Och luras inte för mycket nu...


Kommentarer
Postat av: terese

grattis till scrapjacken! & det låter väldigt spännande med publiceringen! kul! :-)

Postat av: ethel

Livet leker! =)
Såg din härliga LO på Scrapjacked - kul, GRATTIS!
Kram /E

2008-04-02 @ 11:53:58
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback