Cloth paper scissors...


Jag råkade få syn på tidningen 
Cloth paper scissors på Pressbyrån, men kunde bara inte betala 125 kr för den hur intressant den än verkade... surfade istället lite och det slutade med att jag tecknade en prenumeration på 7 nummer för drygt 300 kr. Hörde mig sen för (konstig ordning, jag vet) på ett amerikanskt forum och som tur var verkar flera tycka väldigt bra om tidningen. Så nu ser jag väldigt mycket fram emot mitt första nummer! :)

-----------------------------------------------------

I stumbled over the magazine Cloth paper scissors at a local store the other day, but I just couldn't pay almost $20 for it... Instead I went to my computer and signed up for a subscription - 7 issues for less than $50 in total. I am sooo looking forward to the first issue...! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh! Den höll jag också i och ratade - av samma skäl! Var hittade du prenumerationen? Jag tecknar knappast nu före semestern, men sen-sen-sen! Omslaget på den som finns i pressbyrån nu är inspirerande bara det... Tack för tipset!

2008-08-14 @ 11:56:42
Postat av: Jenny

Och det var alltså jag som skrev förra kommentaren - såg inte att min kontaktinfo fallit bort, jag HAR ju inte direkt världens ovanligaste namn heller...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback