Tusen tack...!


Jättemycket tack för alla snälla kommentarer om mina Cocoa Daisy-layouter! *ler stort och känner mig varm inombords*  Nu är jag mig inte lika nervös, utan ser fram emot att få ha skoj med septemberkitet snart. :) Det är färgglatt och alldeles underbart, kan jag lova.

Ni måste förresten kika in
här också, så får ni se ett litet kort jag gjort med augustis kit.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you sooo much for all the nice comments about my layouts for Cocoa Daisy. *big smile* I'm not at all as nervous now, and I'm really looking forward to having fun with the September kit soon. :) It's colorful and totally wonderful, I can tell you...!

Please check this out too - the daisy diva blog - for a small card I made with the August kit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback