Höstblåsor...


Jag är ganska säker på att det är höstblåsor jag har. :( Det är inte ett dugg kul. Det svider och irriterar som sjutton. Och jag måste ändå jobba. Och jag har punka på cykeln. Och Alva verkar ha lite ont i ett öra. Och jag sov väldigt väldigt lite i natt. Och ja, jag är väldigt gnällig.

Bara 2 dagar kvar nu.


Tillagt: Höstblåsor är förresten ett virus som brukar försvinna av sig självt efter 1-2 veckor. Jag hoppas det räcker med en vecka, eller ännu mindre, för just nu är jag rätt ynklig.


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh stackars Anna...:-( Skickar kryapådigkramar via cyber!

Postat av: Peterlina

STACKARE! Usch, det var förmodligen det jag hade för någon månad sen när jag hade hela halsen full med blåsor. Det var hemskt och jag kunde inte äta på en vecka. :(

Hoppas det går över fort för dig. kramar om

2008-12-18 @ 07:40:40
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Marie

Det har jag som tur var inte haft själv. Men min son hade det för ett par år sedan, och det var både segdraget och plågsamt för honom. Hoppas det går över fort!

2008-12-18 @ 09:36:20
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback