Jullov...!!!


Hjälp vilka otroligt jobbiga veckor jag haft på jobbet nu precis innan jul...! Idag trodde jag när jag åkte till jobbet att jag skulle kunna gå straxt efter lunch efter att ha fixat iväg det sista som var tvunget att bli klart, handla lite julklappar på vägen hem och ändå komma hem rätt tidigt. Tji fick jag, kan man säga. De allra flesta hann gå hem innan jag till sist kunde ge mig av och jag var inte hemma förrän straxt före 19, utan några julklappar handlade på vägen. Är vansinnigt förkyld och hostig och inte bra i halsen än och just nu känns det som om jag skulle behöva sova de här dryga 2 veckorna jag ska vara ledig...

Men det kanske går över. Förhoppningsvis kvicknar jag till efter ett par dagar och kan snart börja njuta av ledigheten! Och det är nästan 3 veckor jag ska vara ledig, om man nu ska försöka se saker så positivt som möjligt.

Jag hoppas ni har en bra fredagskväll där ute! Själv ska jag nog försöka trilla i säng så tidigt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Skickar en stor och varm julkram till dig!!! =) <3

Postat av: ÅsaF

Vila mycket och sköt om dig nu!!

2008-12-20 @ 09:13:12
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback