Oduglig...


Japp, oduglig är precis vad jag är idag. Jag har noll ork och mår riktigt kasst. Det känns såååå tråkigt, för det är så mycket vi vill göra så här precis innan jul. Jag vet att man inte måste nästan något alls, men det är ju en svårare uppgift att bortse från att man kanske vill... Jag bara hoppas att jag mår bättre väldigt snart.

Det här kortet är väldigt mycket vintrigare än det regniga mörkret utanför huset... Den vita bakgrunden är bazzill bling, men hur fint det glittrar syns ju inte på den här bilden. Papprena kommer från My Mind's Eye och är minst ett år gamla, kanske mer...  :)


Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Vilket elände att bli sjuk nu när allt kul och mysigt julfixande skall göras! Hoppas att du snart mår mycket bättre!

Härligt vintrigt kort - älskar färgerna tillsammans!

kram! stina

Postat av: Linda

Trist att bli så sjuk innan jul. Man vill ju mysa och få julbestyren klara. Jättefint kort som alltid:)

Krya på dig!

2008-12-20 @ 22:12:08
Postat av: myamia

Tjusigt kort!!!

2008-12-21 @ 00:44:38
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Kortet förmedlar verkligen vinterkänsla!! Tur vi kan skapa sådan när naturen inte förmår! ;-)

Håller med om viljan som är svår att släppa och nästan beter sig som måsten just när man inte orkar eller har tid...:-/ Hoppas du mår bättre idag! Kram

2008-12-21 @ 10:20:58
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback