Yahoo är väldigt nära att förlora mig...


...men det är ju inte jättekul om jag tvingas byta mailadress. Det är rätt krångligt när man haft samma i flera år...! Men det är så mycket trubbel för tillfället att jag blir galen och det värsta är att de tiger om det. Det finns ingen som helst info om att det strular och de har inte svarat på mina mail jag skickat igår och idag. (De kommer väl inte fram ;-)

Om ni vill maila mig något viktigt så är rekommendationen att skicka det sisådär en 4 gånger, för det verkar vara ca 1 på 4 som kommer fram. Dessutom får avsändaren inte alltid meddelande om att det inte gått fram, så mail kan verkligen "försvinna" eftersom jag aldrig vet att de skickats och avsändaren inte vet att det inte gått fram.

Grrrrr...  är min kommentar till det. Ett stort grrrrrr....

Kommentarer
Postat av: Lina

har märkt att det är många yahoo som krånglar...

Kan varmt rekommendera gmail, även om jag håller med att det är bökigt att byta adress

kram

Postat av: Peterlina

Men vad surt!

Skaffa g-mail. Det funkar klockrent :)

2008-12-03 @ 07:29:05
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Sannasmamma

Trist när det blir sådär =(

Jag bytte min spray-adress (som aldrig funkade) till hotmail, och sen dess har det fungerat klockrent!! =)

Hoppas att det löser sig!!

2008-12-03 @ 08:05:12
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: jenny

Japp, skaffa gmail, det är verkligen bra. Tror Yahoo har nåt problem nu, för jag har försökt mejla en Yahooadress i flera dagar, och det GÅR inte! Man blir ju galen, det blir man...!



Kram pårej!



(Sorry att jag kommit av mig med lunch-planeringen, ska se över kalendern och återkomma... De e lite mycke nu. hmpf ;o)

2008-12-03 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback