Ett par bilder dårå...


Igår var det massor med snö ute... idag är det bara plask och is. Blää....  Men den här bilden passade jag på att ta igår. Det känns som om det kan behövas fotobevis om vi ska minnas att det kom någon snö alls i år.

image716

Idag har jag varit hemma och vabbat, för Alva är förkyld igen. Hon har haft pyttelite feber, fast idag var den i princip borta, och så är det snor och hosta som gäller förstås. Jag är fortfarande förkyld själv också, men jag ska jobba imorgon. Det är nästan så jag glömt att jag har ett jobb efter de här senaste veckorna... *suck* Vill att alla ska vara friska nu!!!

image717

Alva var i alla fall på bra humör större delen av dagen idag... =)

---------------------------------------------------------------------------------------------------
There was a lot of snow yesterday, but today everything is just rain and mud... :( The snowy picture was taken yesterday and I figured it might be good to have some proof, or otherwise we might not remember there was any snow at all this winter...

I haven't been to work today, because Alva is sick again. She had a slight fever Saturday-Sunday and now she's snotty and coughing. I still have a cold myself too, but I'll be going to work tomorrow. I can hardly remember I have a job, after these last weeks... *phew* I would like everybody to be healthy now!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback