Morgon igen...


Jag blir hemma idag, men jag tror (peppar peppar) att det är lite bättre i bihålorna. Alva somnade om efter en timme och en kvarts krångel igår kväll och sen hade hon en vaken period någon gång vid 1-2 då J sprang fram och tillbaka till hennes rum, men efter det har hon sovit hyggligt tror jag. J tog cykeln och cykelkärran till dagis och båda barnen såg glada ut när de åkte i väg hemifrån... Det är klart jag vet att det kommer att bli bättre, men just nu har det varit alldeles för mycket. Så där som man hör att det är för barnfamiljer, men som vi inte riktigt haft det förut. Linus blev aldrig speciellt sjuk när han började på dagis - och det är väl snarare det som är det ovanliga - och jag brukar inte ha bihåleinflammation var tredje vecka. ;-) Men just ja, det verkar ju som att jag kanske ändå klarar mig från det värsta den här gången och det är jag ju väldigt glad över. Tack för era kramar! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta-R

Aj aj aj, inge kul att vara sjuk. Hoppas alla baciller är borta snart!

Ha en bra dag!
Lotta-R


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback