Något kul...


Jag vet något kul som är på G... håll ögonen öppna! :)

Tusen tack för alla kommentarer på layouten nedan! :) Ibland (ganska ofta faktiskt) är det väldigt skoj att scrappa! Jag håller på och fundrar på om jag ska på syfestivalen imorgon em eller inte. Jag måste gå på ett möte mellan 13-15 och jag skulle alltså inte vara där ute förrän framåt 16. Det känns lite sent... men jag kan inte åka på lördag och jag vill hellre dit imorgon än på söndag. Attans möte... Ska tänka på saken till imorgon.

---------------------------------------------------------------------------------
I know about something funny... keep your eyes open! :)

Thank you so much for your comments on the layout below! :) It is so fun to scrap sometimes (well, quite often really)!!! I am trying to figure out if I'm going to "syfestivalen" (a trade fair with a lot of hobby stuff - scrapbooking, sewing things etc) tomorrow or not. I have to go to a meating tomorrow afternoon so if I go I'll only get to be there the 2 last hours before they close. I can't go on Saturday and I'd prefer going tomorrow rather than on Sunday. I wish I didn't have that meeting... but I'll think about it until tomorrow...

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åk du imorgon, har du tur tar mötet inte så lång tid. :O)

Åhhhh jag får frispel på alla hemligheter!!!

Vårkramen Anna

Postat av: åsa

Ja tycker du ska gå:-D -ses där anna

2008-02-28 @ 17:09:12
URL: http://badankor.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Du också!! Nä, nu blir jag alldeles för nyfiken, du har mail ;-)

2008-02-28 @ 17:53:34
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: EmmLa

Oj vad det viskas i bloggarna, jag är så nyfiken att jag spricker! =)

2008-02-28 @ 18:03:02
URL: http://emmlisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback