Några fler självporträtt...


Jag ligger visst efter med visandet av dem här på bloggen. Jag har bara glömt en dag hittills - den 8:e, så det är inte för att jag har lagt av som det är så tomt här... men ni får värsta Anna-chocken med många bilder på en gång nu då... =) Fast jag sparar några till senare...

----------------------------------------------------------------------------------------------------
I'm really behind when it comes to postint my self portraits here. I've only missed one day - the 8th, so it's not because I've stopped taking the photos you haven't seen them here. I've just been busy with other things... but you get to see a whole lot of Anna today... =) Saving some for later though...

7:e februari
image736

9:e februari
image737

10:e februari
image738

11:e februari
image739

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback