Några layouter för en gångs skull... =)


Det har i alla fall blivit lite scrappat under helgens cybercrop. Minst en till har jag tänkt att göra ikväll, men inte mycket har blivit som jag tänkt hittills den här helgen, så vi får se...

Den här är till en utmaning där man skulle ha så många lager som möjligt... :) Kul att ösa på med olika papper. Fotot är nog snart ett år gammalt och Alva ser för rolig ut med håret åt alla håll... :)

image712


Nästa gjorde jag till en utmaning där man skulle använda samma foto minst 3 gånger. Jag hade de här tre liggandes på scrapbordet, så det passade ju himla bra. Bilderna är suddiga, men jag älskar rörelsen i dem! :)

image713


Och den sista gjorde jag till min egen utmaning - att inspireras av en förpackning. Vill ni se förpackningen får ni allt ta och masa er in på
The Nook och kika... =)

image714

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I've managed to create a few layouts during the Virtual Crop at The Nook this weekend. I'm planning on doing one more tonight, but not much have turned out the way I planned this weekend, so we'll see about that...

The first layout was for a challenge to use as many layers as possible. I don't really know how to count them, but the rules said at least 3, and I guess that's fulfilled anyway. I think the photo was taken almost a year ago and I think Alva looks really funny with that crazy hair and those chubby cheeks. =)

The second layout was made for a challenge to use the same photo several - at least 3 - times on the same layout. These 3 pictures were already lying on my desk, so that was perfect. The photos are blurry, but I love the motion in them!

The last layout was for my own challenge - to be inspired by a certain packaging. If you wanna see it, you'll have to check out the message board at The Nook. =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jättefina! Superinspirerande med alla lager på den översta, det var länge sedan jag gjorde lager-på-lager. Nu blir jag ju scrapsugen :-)

Postat av: Fia

Underbart fina!

2008-02-04 @ 15:00:35
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Monica

Jättefina:)

2008-02-04 @ 18:32:57
Postat av: SannaF

super fina layouter!!! Som alltid!

2008-02-04 @ 20:19:15
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Angelika

Oj! Här hittar man en väldigt inspirerande blogg! Jättefina LO´s och annat kul, du är verkligen duktig och man får så mycket inspiration.
Här kommer jag nog kika in ganska ofta :-)
Ha en bra dag!

2008-02-05 @ 14:58:14
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback