Ni får stå ut med mig...


...under februari då... =) Dagens bild kommer här... Jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla luggen eller inte, men jag är rätt trött på den.

Jag har inte så mycket att säga annars idag. Det är Virtual Crop på
The Nook men jag har inte kunnat vara med riktigt så mycket som jag tänkt. Fast det är verkligen full rulle på cropen - kika in vettja! :) Alva sov uruselt natten till idag (och följakligen J och jag också) och har haft lite feber under dagen. Den var dock borta på kvällen igen så håll tummarna för att hon är frisk imorgon. Jag vill verkligen att hon ska få gå till dagis på måndag och jag skulle behöva jobba lite efter att i princip inte varit där på 2 veckor!

---------------------------------------------------------------------------

You'll have to withstand some pictures of me during February... =) I haven't decided if I should go with the bangs or not, but I'm pretty tired of it.

I haven't much to say today. There's a Virtual Crop going on at The Nook but I haven't been able to attend as much as I intended. But the party over there is great - please visit! :) Alva slept awfully bad between Friday and Saturday and she has a slight fever today. It was gone in the evening tough, and please keep your fingers crossed that she is ok tomorrow. I really want her to be able to go to daycare on Monday and I need to get some work done, after hardly being there at all for the past two weeks!

image711

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att du också fotar dig själv! Jag tycker du är fin i lugg, men förstår samtidigt att det är jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback