Virtual Crop - hela helgen


Ni är väl med och snackar, pysslar och tävlar på
The Nook i helgen? Det finns redan massor med utmaningar att sätta tänderna i och fler kommer allt eftersom! Vem som helst kan hänga på! Välkomna!

Förresten så har jag gjort min första layout med det underbara februarikitet. Allt utom akrylfärgen ingick i kitet. Jag har gnuggat lite guldfärgat glitterlim (ingick i kitet) över akrylfärgen, men det syns förstås inte på det här fotot.

image708

----------------------------------------------------------------------------------

Come on and join us for a Virtual Crop at The Nook this weekend! There are lot's of challgenes up already and more to come! Everyone is welcome!

I've also created my first layout with the beautiful February kit!!! Everything on the layout except for the acrylic paint was included in the kit. I rubbed some gold stickles (included in the kit) over the acrylic paint, but it doesn't show on this photo.


Kommentarer
Postat av: claudia79

Jättefin,Anna!! Så kul att se dina alster av detta paketet!

2008-02-01 @ 16:29:36
Postat av: SannaF

Super snygg layout! Som vanligt! :)
Kram o trevlig helg

Postat av: Lina T

helt underbar LO och fotot är så vackert! Ska bli så skoj att se allt kreativt och inspirerande som du hittar på!
kram o trevlig helg!

2008-02-01 @ 19:50:46
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Emma

Jättefin! Glitterlim är en favorit hos mig just nu, lite tråkigt att det är så svårt att återge på bild.

Trevlig helg!

2008-02-02 @ 13:16:41
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback