Art Journal Challenge - vecka 3 och 4

Nu är jag ikapp! Det är jättekul att göra de här små korten. :)

Vecka 3 var ordet önska och jag har målat och kladdat lite.

image699

Fjärde veckans ord är vardag. Jag täckte spelkortet med två foton från min pendling. Kanterna är filade.

image700

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I've made another couple of cards for the Art Journal Challenge. The word for week 3 was "wish" and I have written that "I wish 2008 will be a great year" and on the back I just wrote some happy words. :) For week four the word was "everyday" and I coverd my card with two photos from my ride to work.

Kommentarer
Postat av: åsa

VAOOO ursnygga anna. Gillar "vardag" massa.
Ja har bara hunnit med Lyx och Önska.
MYS helg på er

Postat av: Anna

Wow så snygga, toksnygga är de!
Gillar också vardag jättemycket, det är ju så det är. Lämna på dagis, jobba sina timmar, hämta på dagis, laga mat och
natta.

Vinterkramen Anna

2008-01-25 @ 13:28:58
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Ulf

Finurligt att visa resan i vardagen. Du pendlar ju en bit varje dag, och på jobbet lär ju inte den ena dagen vara den andra lik.. på samma sätt som resan.

Jättekul! Bra helt enkelt! Väldigt bra!
Och snyggt sammansatt. Tvivlar på att det fanns en medveten tanke bakom,(förlåt Anna) men det var härligt att se skillnaden i textformat melan tåget och tunnelbanan. Snyggt!
Kram.
Ulf

2008-01-25 @ 21:50:37
Postat av: Marie

Underbara!! Jag vill också hoppa på det här... hur ska man hinna allt?! :D

2008-01-26 @ 16:36:09
URL: http://sockergrynet.se/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback