Jag har nog inte visat den här?

Tänk vad bra det kan vara att komma på att man har en layout man glömt att visa! Så det blir lite scrap här i bloggen också, menar jag... :) Journalingen är dold på den här layouten, mest för att jag inte hittade något snyggt ställe att skriva på, och handlar om mitt förhållande till skrivandet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I realized I haven't shown you this layout and I guess that was perfect, because there hasn't been much scrapping in this blog lately... :) The journaling is hidden here, mostly because I couldn't find the perfect visible spot for it, and it's about me and my relationship to the art of writing.

image677
Papper från BG och en snutt av en overlay från Hambly. Har sytt på maskin runt kanterna. Och thickers till rubriken förstås.

Kan jag ha det så här? Eller blir ni tokiga på mina inpass på engelska? Jag påstår inte att jag är expert på engelska och inte att jag har sådär himlans många läsare från utlandet heller. Jag är inte heller ute efter någon perfekt översättning, men det känns kul att vara ungefär begriplig för lite fler människor i alla fall... =) Vi får väl se om jag orkar...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Patterned paper from BG and a small piece of an overlay from Hambly. I used my sewing machine and the title is Thickers.

Can I do it like this? Or will the mix of languages drive you crazy? I don't say that I'm an expert on English and I don't believe I have that many foreign readers either.... I don't intend to translate the Swedish text perfectly, but still... it feels good that you might understand a little more of what I write in this blog... =) We'll see if I'll be able to keep this up....

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ser finfint ut - och din engelska är toppen! :D

Postat av: Pernilla

Go for it girl!! och stort grattis!! You rock!

2008-01-14 @ 14:01:23
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com
Postat av: SannaF

Super snygg layout!
Du skriver bra på engelska.

Jag håller själv på och skriver lite engelska på min blogg för att några amerikanska vänner bett mig om det. Det är jätte bra övning tycker jag - även om det inte alltid blir 100% rätt ;)

Kram från Sanna

2008-01-14 @ 18:36:08
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anna

Läcker layout! Skriv du på engelska, jag tänker ändå läsa den svenska texten. ;O)

Vinterkramen Anna

2008-01-14 @ 21:36:21
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Finfin layout!! Gillar det där fotot på dig massor! Och du är så duktig på att använda alla olika stilar av papper!
Engelskan stör inte mig och jag tycker absolut du ska glädja de engelskspråkiga läsarna med dina härliga inlägg! :-)

2008-01-15 @ 09:39:57
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Jenny-Li

Åh vad fin den (och DU!) är! Fast jag som gillar skrivande blir ju såklart nyfiken på den dolda journalingen... ;o) Och så tycker jag dina foton med hög kontrast och hård beskärning så mycket. Ja, hård beskärning kanske inte är något trademark för just dig, men svartvitt med hög kontrast på ett väldigt snyggt sätt - det förknippar jag med dig! Du får ge mig en kurs nån gång!

På tal om det - tid för en babbelfika nån gång? Nu när du glömt bort min blogg, menar jag... ;o) *garvar*

2008-01-16 @ 17:33:03
URL: http://himmelochord.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback