Rivet och sytt...


Till en utmaning på
SWE Scrapbook har jag gjort den här layouten, med rivna kanter och symaskinssöm. Om att jag skaffade lugg i höstas... men jag undrar om jag inte har tröttnat på den nu... :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This was made for a challenge at SWE Scrapbook and the challenge was to tear and sew on the layout. The layout is about me getting bangs this autumn... but I think I'm sort of tired of it by now... :)

image703

Kommentarer
Postat av: myamia

Hej Anna! Tack för svaret på min blogg! Denna layout är otroligt snygg!!! Beundrade den på swe innan, jag inspireras så av dig, tack! Maria

Postat av: ÅsaF

Du är så fin Anna!! Påminner mig om att det är dags att ringa efter en klipptid... :-) Layouten är också fin - kul med journalingrutorna som lever!

2008-01-28 @ 17:01:41
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback