scrappat lite...

O det är så härligt att jag hunnit scrappa lite igår och idag! Det har bland annat blivit en layout om bilresan till Göteborg på nyårsafton och om hur Alva roade sig genom att leka med sin ena sko en stor del av tiden. :-)

image685
Rubriken är gjort av ki memories-chippisar (tack stellas.se!), pappret är American Crafts, journalingen är skriven på ett liberary card från Creative Imaginations serie Creative Café, overlay från hambly, band från prima (det svarta som är som manchester ungefär, superläckert!) och en liten journalingstickers från Fontwerks. Jag har målat med lite akrylfärg runt kanten och även sytt en enkel maskinsöm runt.

Jag har ju redan jublat lite både här och där, men jag har inte riktigt fattat det än - igår fick jag ett mail från Scrapbook Trends. De vill publicera ett av mina minialbum i sin Mini Albums III Idea Book!!!! Såååå himla roligt!!! (Och tack till pappa som lånar ut albumet... ;-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

It's so nice that I've had time to scrap a little yesterday and today! This layout is about our trip to Gothenburg on New Years and about how Alva was completely happy with playing with one of her shoes for a very long time.

The title is made with chipboard letters from ki memories (thank you stellas.se!!!), the paper is American Crafts, the journaling is written on a liberary card from Creative Imaginations (Creative Café), overlay from Hambly, ribbon from Prima (the black one - it's like cordoroy - love it!) and a journaling sticker from Fontwerks. I used some acrylic paint around the edges and I also used the sewing machine.

I had a very nice e-mail in my inbox yesterday morning! Scrapbook Trends want to publish one of my mini albums in their Mini Albums III Idea Book! I'm soooo happy about this! (And I have to thank my dad who agreed to lend me the album for a while... ;-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stort grattis Anna till alla dina uppdrag och till detta! Så glad jag blir att läsa detta! Superkul!!

Postat av: Linda

Jättefin!:)

2008-01-19 @ 17:35:58
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anna

Snacka om ett härligt flyt just nu! Det är ju helt fantstiskt! Jag blir sååå glad för din skull.

Vinterkramen Anna

2008-01-19 @ 22:02:09
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: tanja

Grattis till allt, uppdrag, publicering mm. Du är så fantastiskt duktig och det du gör är så vackert!

Kram

2008-01-19 @ 23:28:08
Postat av: malin

härlig layout och vad KUL för dig, det låter helt fantastiskt!!!!!!! :)

2008-01-20 @ 10:27:26
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ulrika

Vad kul att du fick lite scrappat! Jag tycker den är superfin!

2008-01-20 @ 10:30:43
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback