Cybercrop...


Det är cybercrop hos
The Nook från och med NU och till och med söndag. Det kommer att dyka upp massor med roliga utmaningar och det finns många fina priser att vinna...! Ta chansen och häng på vettja...!!!

Min första utmaning handlar om att använda färg och jag gjorde den här layouten som exempel. Kika in på forumet för mer info...!



------------------------------------------------------
There's a Virtual Crop at the Nook this weekend. It has already started and my first challenge is all about paint and I made this layout as an example. Check out the rest of the info at the message board. Come on - join us for this fun weekend...!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jaaa, det skulle ju vara jättekul med crop! Får se om jag går in och reggar mig...finns ju en risk att jag blir sittandes här inne hela helgen då... ;-)



Jättefina layouter du gjort den senaste tiden!!!

Postat av: Ulf

Härligt Coola bilder och cool komposition. Och färgkombinationen är ju suveränt bra!

Kramar

2008-07-17 @ 17:54:16
Postat av: Vixxan

Läcker Lo! Ska försöka mig på din utmaning på Vc.



KRam Kram

2008-07-17 @ 19:10:47
URL: http://vixxansscrap.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hmm. låter kul. hoppas jag hinner med lite scrap. det ska ju bli dåligt väder.

2008-07-17 @ 20:46:32
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Monique

I really love this page!! When I find the time I'm gonna give your painting challenge a try but I'm sure it won't turn out so beautiful as yours!!!

2008-07-17 @ 21:30:18
Postat av: Nina

Haha! Tack för smilet din LO här ovanför satte på mina läppar idag. Sicken störtskön sötunge!! ♥



Hmm...överväger att delta i Nook-crop'en....får se om jag vågar ;)

2008-07-18 @ 09:58:56
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Wow!! Så himla läcker och inspirerande layout! Kram Åsa

2008-07-18 @ 12:27:58
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Emma

Wow!

Den här layouten ser ut precis så som man försöker göra men som aldrig lyckas! Fattar inte hur du kan lyckas om och om igen! Du har verkligen talang!

2008-07-19 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback