Kan inte låta bli...


...att scrappa trots värmen och sommarvädret. Jag har i alla fall valt väldigt glada och somriga färger. :)



Jag skulle ha satt ett enfärgat papper bakom fotot ser jag, för när jag ställde upp layouten så här så lyser overlayen igenom lite och Alva ser ut att vara prickig i ansiktet. Det är hon förstås inte på riktigt. :) "Mimmi..." heter layouten och det är mitt senaste namn. Alva ropar oooootroligt mycket på mamma dagarna i ända och nu har det hetat "mimmi" allt som oftast på sistone. Jag har broderat ett par cirklar och en liten grej ovanför fotot. Journalinglappen är glittrig och fin, från MM.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

I can't stop myself from doing some scrapping even though it's summer and the weather is fabulous. But I did choose really happy colors... with summer feeling. =) I did some sewing by hand, a couple of circles and another "shape" above the photo.  I realized when I saw this photo of the layout that I should have put a sheet of white cardstock behind the picture of Alva because the overlay shines through. The title of the layout is "mimmi" and that's my new name. Alva is calling for me a million times each day and most often it's "mimmi" she is calling for these days. =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Så otroligt läcker!

Getingarna har kommit hit idag! Fy vad jag hatar dem, de är så himla på hela tiden...blä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback