Sååå mycket på gång...

Tusen tack för alla grattis. Det känns alldeles overkligt faktiskt... att lilla jag ska få ett så himla skoj uppdrag... men väldigt, väldigt roligt ska det bli...!!!!


Det är alldeles otroligt mycket på gång hos
the Nook just nu och jag är glad att jag i alla fall lyckats locka med några av er på den stora, skojsiga Scrap Off-tävlingen!!! Och så är Zarahs spännande utmaning med deadline på fredag öppen för vem helst som vill ha en chans att vinna presentkort (du hittar den under "Contests & Challenges" i forumet: Pre-summer challenge, week 3).
 
Som om inte det vore nog så är det dessutom dags för DT call...!!!! Det är ett himlans trevligt ställe att designa för, så om du är sugen så tycker jag absolut du ska söka...! :) Info finns i forumet...!

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Grattis till allt kul som händer! Du är så begåvad Anna så det är ju klart att du ska med! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback