Scrapjacked...


Det var evigheter sedan jag fick till en layout till
scrapjacked och jag har ju klagat på att det gått trögt att scrappa rätt länge. Men igår så släppte det (och jag hoppas att det inte bara var tillfälligt) och det var så härligt och kul att scrappa den här layouten. Janine, som blivit "scrapjacked", är precis hur duktig som helst och det är väl inte konstigt att hennes layout gav mig inspiration.

image788

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I haven't managed to do a scrapjack in a long time and I've been complaining about my lost mojo, but yesterday I finally managed to scrap and have FUN and it's no wonder I was inspired by the fabulous layout by Janine, because she is marvelous. I hope the inspiration will stay now... because I so enjoyed scrapping again yesterday.

The title is in Swedish and I'm not really sure how to translate in the best way. The word "mischief" sounds so negative to me, and this is a less serious word... Hm... I'll have to think about this. :)


Kommentarer
Postat av: EmmLa

Oh va snygg, Anna! Wellpappen och sömmarna, knapparna, ja allt :)

Postat av: Ulf

Underbart härlig komposition Anna. Den busiga blicken och hjärtat som visar att det är ett snällt bus.

Jag kan inte kommentera vad du har använt för material, eller hur då fått till det. Jag ser bara bilden som en platt målning. Kanonfint!

2008-03-20 @ 22:01:36
Postat av: JENNY

Superläcker!!
Nu skall jag gå å kolla in hennes altser också.
Behöver ny inspiration också.. har körtfast både färg o formmässigt just nu.
Tack för att du delade med dig av din JÄTTE fina scrapjack!

2008-03-20 @ 23:54:59
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härlig LO! Jag bara suger in all inspiration!
Kram
Lotta

2008-03-21 @ 08:36:25
URL: http://crazyscrappers.blogg.se
Postat av: Marie

men åhh! så orginell och läcker!

2008-03-21 @ 17:52:21
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: SannaF

Så himla suuuuuuuuuuper snygg!
KRam o glad påsk!
/Sanna

2008-03-21 @ 22:53:54
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback