Faktiskt något scrappat...


Jag ska scrappa ikväll också hoppas jag, för jag har fått mitt uuuunderbara kit från
the Nook, så det borde kunna dyka upp mer scrappeliscrap ganska snart.

Men så länge får ni hålla till godo med den här - en layout om och med några av mina favoriter när det gäller material, tillverkare, färger och tekniker. :)


Stämpeln och den svarta utskurna swirlen kommer från design by Peterlina.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

I hope I'll be scrapping tonight because I got my beautiful kit from the Nook... yay! So I should be able to show you some more scrappy things really soon. But until then - a layout with and about some of my favourites when it comes to manufacturers, colors and techniques. :)

Kommentarer
Postat av: myamia

Så läckert!!!!

Postat av: Pernilla

så enkelt så genialt och så supersnyggt. denna lo platsar på min 10 i topp snyggaste layoternea genom alla tider. bra jobbat tjejen!!

2008-05-30 @ 19:29:09
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: hedvig

jag hoppas du skämtar med mig, sitter här och gapar.

JÄKLAR vilken snygg layout! så enkel, så perfekt, så helt underbar.

2008-05-30 @ 22:13:46
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback