Photo swap...!


Jag var med i en "photo swap" på
the Nook och gjorde den här layouten som jag sedan skickade iväg till andra sidan atlanten. Fotot var så roligt och det var himla skoj att photoswappa! Jag väntar med spänning på att min layout ska dyka upp i brevlådan... :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We had a photo swap at the Nook and I made this layout for Morgan. I loved the photo and it was really fun to be part of the swap! I'm looking forward to getting my layout in the mail any day now...! :)

Kommentarer
Postat av: ethel

Den som får din LO kommer att bli MYCKET glad =)

Superfin blev den! Ska bli kul att se ditt/dina foton scrappade av nån annan också...

Postat av: myamia

men så läckert!!!

2008-05-21 @ 23:30:10
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Tezzan

Den blev hur läcker som helst... Hon kommer att älska den.

2008-05-23 @ 12:10:45
URL: http://tezzangirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback