Alfabetsstämplar...


Jag hade tänkt mig att jag skulle klippa isär de här bokstäverna och använda dem var och en för sig, för att göra ord och meningar, men när de kom så tyckte jag att de var så himla fina som de satt, så till att börja med ville jag gärna behålla dem så här (fast jag klippte bort "z" för det var liksom i vägen... ;-).

Det är ju svårt att se här, men bokstäverna är stämplade med svart dyna och embossat med genomskinligt pulver, så de är fint upphöjda. Åsså har jag sytt på symaskinen runt det vita pappret.

Bokstavsstämplarna kommer från
Purple Onion Designs.

---------------------------------------------------------------------------------

I was intending to cut these stamps apart, but when they arrived they looked so cute together, so I decided to keep them like this to begin with. It doesn't show clearly on this photo, but I used black ink and a clear embossing powder, so they are slightly raised.

You'll find these letter stamps at Purple Onion Designs.

"Övar" means "practicing" by the way. =)


Kommentarer
Postat av: Tina J

Fint! :-)

Postat av: Sannasmamma

Himla snyggt!! =)

2008-11-19 @ 18:35:37
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback