Blandad kompott...


Jag ska snart cykla iväg till stationen och hoppa på tåget till Stockholm. Som om jag inte fick nog av den resan under måndag - fredag. ;-) Men idag blir det roligare, för jag ska ägna mig åt lyxigt Afternoon Tea, tillsammans med en hel hög mysiga tjejer som jag träffar alldeles för sällan. Det ska bli jätteskoj!

Jag tänkte visa den här - ett bra inköp jag gjorde för några veckor sedan. Jag har velat ha en groddburk bra länge, för det är så krångligt att hålla på och spänna sildukar över tillbringare som jag gjort tidigare. Den här mojängen förenklade det hela avsevärt och det är så gott med groddar!



En annan rolig grej förvånade jag mig själv med att köpa på Syfestivalen för ett par veckor sedan - en Cuttlebug. Jag som inte använt min QK på år och dag har plötsligt börjat rota bland mina gamla dies igen. Och ett sprillans nytt neat freak-alfabet trillade också ned i min brevlåda häromdagen. :)



Det verkar som om det är grön färg som är grejen?

Hoppas ni får en härlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Lina T

åh, jag vill veta mer om groddburken. Hur funkar den är, pris o är du nöjd? Älskar själv groddar men är för lat för att fixa med det själv i olika burkar.

borde ju bli lite mer miljövänligt oxå att göra dem själv

kram

Postat av: Lene

Du kommer att älska den!!!!Nästan alla dies går till den.

/Lene

2008-11-23 @ 23:06:13
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback