Fotostudio


Oooo så kul det vore att ha en egen fotostudio! Vi är ett gäng som gått ihop och hyrt en fotostudio idag och jag hade första "passet" nu på morgonen. Det var verkligen jättekul. Ganska svårt, men väldigt kul.  

Barnen var ganska vilda. Eller väldigt vilda. Så det var inte det lättaste att fånga dem på bild. Hade inte motiven varit så rörliga och oförutsägbara hade jag nog experimenterat lite mer med t.ex. kamerans inställningar och med hur ljuset från blixten föll, men det fanns inte riktigt tid till det...  Men det var superkul och jag tycker att jag fick flera jättebra bilder.

Ett par smakprov... Den är nog inte helt skarp den här första bilden, men jag gillar den ändå!




Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefina bilder =)

Det gör inget att dom är lite galna, det blir nästan bättre bilder då...

lite galet spontant sådär =)



Snart är det min tur..

2008-11-16 @ 11:13:12
Postat av: Sannasmamma

Va kul!! Och vilken möjlighet =)

Söta foton!!

Postat av: Sofie

Ja visst var det himla skoj :-)

Riktigt fina bilder du fick till....

Vi lyckades väl hyfsat bra men ljuset på dina ser bra mycket bättre ut. Våra blev rätt mörka men det går kanske att fixa till.

2008-11-16 @ 17:37:24
Postat av: Monica

Jättekul att hyra en fotostudio sådär! Jättefina bilder!

2008-11-16 @ 20:48:15
Postat av: Anonym

I love this.. so cute.. guess you're preparing for Christmas photos? Lovely.

2008-11-17 @ 22:47:44
URL: http://justperspective.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback