Irritation...


Kan ni begripa att jag har lyckats förstöra BÅDA mina stora cirkelstansar!!!! :( Är det inte extremt dumt? Den ena försökte jag stansa i tyg med - det skulle jag aldrig ha gett mig på. Tyget fastnade och även om jag till sist fick bort det så blev stansen sig inte lik igen. Den blev lite sned och vind och funkar inte. Den andra minns jag inte vad det var jag försökte stansa i - det var inte tyg, men lik förbaskat något som var för mjukt. Jag minns att jag tänkte samtidigt som jag gjorde det att "nej, nu gör jag det ju igen!". Och visst. Det sitter fast. Ska kanske ge mig på att försöka få loss det någon dag, men går det så är väl risken stor att jag ändå rubbat den på samma sätt som den första, så att de inte fungerar. Så dumt, så dumt.


Kommentarer
Postat av: Peterlina

Jag har gjort samma sak, men inte med en cirkelpunch. Men jag slog den i bordet lite lätt några gånger (jorå, våld funkar) och den hoppade faktiskt rätt sen.

Och det smidigaste är att försöka få loss tyget (eller vad man nu kört in för förbjudet) med typ en pincett från själva hålet... inte försöka lirka ut åt andra hållet....

Postat av: pernilla

jag har gett upp punchar och kör nu bara med fiskars shapecutter. mycket bättre!

2008-11-13 @ 11:23:20
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Sussiebre

Ibland behöver de smörjas lite när de börjar kärva, stansa några gånger i smörpapper för att se om den samarbetar bättre efter det.

Jag skulle behöva alvar med min hörnpunch om den vill vara kvar eller flyga vidare...

Kram S

2008-11-18 @ 18:44:55
URL: http://sussiepysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback