Lagade en av dem...!


Tack vare Peterlinas peppande kommentar så orkade jag igår kväll uppbåda tillräckligt med energi för att ge mig på den av stansarna som det fastnat ett tunt papper i. Jag fick loss det! Och den funkar! (Utan bank i bordet.) Hurra! Och tack Karolina!

Jag tror inte att den andra går att rädda, tyvärr... men jag tror jag ska ta med den ut och prova att banka den i en sten, innan jag ger upp helt och hållet. ;-)

Till sist denna gråa novemberdag (ge mig snö eller vår, tack!) - jag tycker verkligen att ni ska kolla in
Paper Trunk och skicka in ett bidrag för att ha chansen att bli gästdesigner i december!!! Deadline är 21/11, så det är gott om tid kvar.

Kommentarer
Postat av: Peterlina

YAY vad bra! En är bättre än ingen! Eller hur! :D

Postat av: Cami

Hej! Måste bara kommentera att jag haft sönder ett par stansar också. Men min svärfar fixade dem. Han skruvade upp dem och "trixade" lite, och nu fungerar de hur bra som helst igen. Så det kan löna sig att "operera" lite:)



Ha det gott!

2008-11-14 @ 11:23:28
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback