Nyhetsbrev från Paper Trunk...

Senaste nyhetsbrevet från Paper Trunk är fullproppat med jul- och presentrelaterade idéer. Jag dekorerarde ett lakrisal-rör från flygresan till Finland nyligen, och tänkte fylla det med något mumsigt(?) eller vad det nu kan bli... och ge bort som julklapp. :)

--------------------------------------------------------------------------

Check out the latest newsletter from Paper Trunk! It's full of ideas for gifts and holiday related decorating. I altered this canister and I think I'll stuff it with something yummy as a christmas gift. :)


Så här såg det ut...


Och så här blev det...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jättejätetfint blev det! Har ett liknande rör som jag fundilerar på vad jag ska göra för nåt med! :-)

Postat av: Annika

Snyggt! Har ett likadant som står och tittar på mig i skåpet och liksom ber om att få nya kläder...

2008-11-17 @ 20:35:29
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Petra

Skitsnyggt =)

Åh, smart återanvändning!



Kram

2008-11-18 @ 14:39:19
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



Vilken helläckert sätt att använda den tomma burken - snyggt också.



Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

2008-11-18 @ 15:21:08
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback