Ytterligare en Purple Onion layout...


Det här var den tredje av layouterna jag skickade in till "finalen". Jag har stämplat en hel drös med "vintage blank labels" som finns på
den här sidan och sedan färglagt dem med Twinklings. Till sist sydde jag fast mina små labels med symaskinen och skrev min journaling med hjälp av MM stickers.

------------------------------------------------------------------

This was my third layout for the Creative Team final. I used the vintage blank label - can be seen here - and colored them with Twinklings. I then used my sewing machine to attach them to my page and wrote my journaling using MM stickers.


Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Vilka härliga färger!! =) Jag gillar verkligen dom där bokstäverna ;)

Postat av: Ellinor

Tokfin layout! Kram

2008-11-16 @ 18:11:00
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback