Använda symaskinen...


Jag kan inte låta bli att använda symaskinen hela tiden nuförtiden... det är så kul och blir så fint. Kolla in i
Scrappizbloggen idag för att se vilka snygga layouter Malena gjort, där hon använt symaskinen. Hon har bland annat gjort ett grymt snyggt träd.

Min layout blev lite hysterisk. Den var omöjlig att fota på något vettigt sätt också så den är inte fullt så galen i verkligheten... Ibland vill färgerna bara inte bli återgivna så som de ser ut. Men hur som helst... *host* ... jag har i alla fall använt symaskinen en hel del. =) Jag sydde runt cirklarna i det mönstrade pappret. Och så lite här och där...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I'm using the sewing machine A LOT lately. I really love it. I made this layout for the Scrappiz blog. It's sort of hysterial... but it's not quite as crazy IRL, the camera didn't really do what I wanted it to this time... Anyway... I used the sewing machine quite a lot... sewing in the circles of the patterned paper. And I added some more sewing here and there...

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker inte alls att den är hysterisk! Superhärlig! Jag vill också ha en symaskin!

Postat av: myamia

supersnyggt, du är så grym med symaskinen!

2008-09-04 @ 09:23:37
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Jenny

Superläcker!

skriver upp Symaskin på tomtebrevet

2008-09-04 @ 22:53:26
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: SannaF

Super snygg layout!!!! - som alltid

Canvasen ovanför är jätte söt!

2008-09-06 @ 22:50:17
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback