Första layouten från träffen...


...handlar om när Alva somnade framför datorn nyligen. Hon lyssnade på Emilsånger på YouTube och vi pratade med varandra ca 30 sekunder tidigare. När sången tog slut så väntade jag på att hon skulle be om "en till" men det hände liksom inget... och då vände jag mig om och hittade henne så här!

Det mesta av materialet kommer från ett av mina tidigare kit från
Cocoa Daisy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

This is one of the layouts I made at the crop yesterday. Alva fell asleep while listening to music on YouTube. We talked about 30 seconds earlier and when the song ended I waited for her to say "one more" but nothing happened. So I turned around and found her like this...

Most of the material is from one of my previous Cocoa Daisy kits.




Jag impulsshoppade ett par skor på vägen hem från jobbet idag. Eller impuls och impuls... jag har kikat på dem i skyltfönstret ett tag. Men jag hade lite bråttom, så jag var garanterat inte inne i affären mer än 5 minuter, utan testade bara att foten fick plats och gick sen och betalade. Jag tänkte att jag får prova dem mer här hemma. Jag kan ju bara inte hänga på höstmodet med höga stövlar, för mina vader är för breda. Och högre klackar än så här klarar jag inte av. =) Jag tror jag ska behålla dem... måste bara känna efter lite till. :)



I bought these today... I was in a hurry for the train so I only made sure that my foot wasn't too large and then I brought them home and thought that I'd try them more carefully at home. I'm not able to wear the high boots that everyone has and I can't manage higher heels than these... =) I think I'll keep them... I just have to think about it a liiiittle longer. :)

Kommentarer
Postat av: Monnah

Snygga! Jag letar också efter stövlar, men har precis samma problem. Hittade ett par för sex år sedan, men jag skulle tydligen ha köpt ett par likadana då, för de här är utslitna nu...

Postat av: elsamaja

Nämen,du satt ju vid samma bord som mej!!!

Jag har nog varit in och hälsat på dej tidigare, eller är det på Forum, för jag satt och funderade hela dan, över att du såg så bekant ut, men jag kom mej aldrig för, att gå fram till dej.

Jag satt som tvåa från fönstret, med ryggen mot ingången.



Ha det bra

2008-09-30 @ 08:56:11
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Sannasmamma

Haha =D Så sött!!

Härliga färger på layouten! me like

Och vansinnigt snygga stövlar!! Vart hittade du dom??

2008-09-30 @ 14:52:33
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: cattis

Hahaha...vilka underbara foton! Ungar kan verkligen somna hur som helst när som helst! ;) Roligt att du fotade ögonblicket, hon är ju så söt där!



Och skorna var snygga! =)

2008-09-30 @ 18:20:36
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Superfina skor. Vart hittade du dem?

Har samma problem som du.. breda vader! Och Höga klackar, NEJ tack!

2008-09-30 @ 19:18:57
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Pernilla / pia74

Vilka härliga kort på layouten!

2008-09-30 @ 22:50:33
Postat av: Ullis

Toksnygga! Är stöpt i samma vadform som du verkar det :-) Dessutom är jag gravid nu och benen är som stockar. Sandaler är det enda tänkbara...

Du har väldigt väldigt fina Lo:s!!

2008-10-24 @ 22:18:46
URL: http://ulrikasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback