redan torsdag?


Är det verkligen torsdag redan? Jag är hemma och vabbar idag, för Linus hade över 39 graders feber när Johan hämtade honom på dagis igår. Stackarn... :( Det är betydligt lugnare med febern idag, så det kanske inte behöver bli så långvarigt i alla fall.

Man kan tro att jag inte scrappar alls, men så är det inte även om tiden i och för sig varit lite begränsad också. Jag är precis klar med oktoberlayouterna till
Cocoa Daisy.
 
Och så jobbar hjärnan för fullt med finalbidragen till Purple Onion Designs. Jag tycker jättemycket om stämplarna, men det känns allt lite nervöst så här, innan jag fått något bidrag klart.

Jag borde också försöka packa i ordning så mycket som möjligt inför söndagens scrapträff i Stockholm! Vet inte hur jag ska lyckas begränsa packningen så jag får allt med mig. :)

Ni kan i alla fall få se en layout... jag påbörjade den för jättelänge sen och gjorde klart den för någon vecka sen. Den känns lite tråkig, men strunt i det. Linus hade i alla fall ätit glass och fått blå tunga. :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Is it really Thursday already? I am not working today, but got to stay at home with Linus, because he's sick again. :( But he's a lot better today than yesterday, so hopefully it won't last that long.

From reading this blog one could conclude that I'm not scrapping at all for the moment, but that's not true. =) Among other things I've been working on my October layouts for Cocoa Daisy. And right now my mind is really busy with thinking about the projects for the creative team final at Purple Onion Desings. I love the stamps that I was sent...! And hopefully I'll be able to come up with something fabulous... =)

This Sunday I'm going to a crop in Stockholm and I really ought to start packing. I don't know how I'm supposed to manage... :)

I have one old layout to show you. I started it several months ago decided that it was finished a couple of weeks ago. Not that exciting... but L had eaten a blue ice cream and his tounge was blue from it. :)

Kommentarer
Postat av: Angela

Jättefin layout! Färgerna är så finstämda, och gör att fotona verkligen kommer till sin rätt.

Postat av: Camillha i Sala

Vilken fin LO!!!

Helt min stil!

Funderar på att scraplifta den under lördagens pyssel på Fältöversten!

Hoppas att det finns skyltar vart vi ska för jag har ingen aning!

Har hittat en parkeringsplats i alla fall, men det blir 230 kr drygt så där rök lite av shoppingpengarna!

Synd att du inte kommer på lördag, för jag är bara där på lördagen... men det går ju andra tåg.

Det är alltid... i alla fall oftast roligt att få se folk IRL, som man bara sett på nätet!

Jag heter Cirrus på scrappiz!

2008-09-26 @ 10:25:01
URL: http://himlenrunt.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas Linus mår bättre nu.

Sådan däringa blå tunga har vi haft här hemma också. :O)



Höstkramen ANna

2008-09-26 @ 17:01:40
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: favvismaria

Jättefin LO. Ser ut att va roliga foton att scrappa med=)

2008-09-26 @ 20:35:52
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Helt fantastisk

varje gång jag kommer hit så tappar jag hakan över hur mycket talang och formkänsla du har.

2008-09-28 @ 22:12:20
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback