Rolig dag...!


Jag har haft en jätterolig scrapdag! Fick ganska mycket gjort dessutom, trots att jag kom sent och gick innan de stängde (av SJ-tekniska skäl, skulle man kunna säga). Jag ska ju snart tillbaka till i princip samma plats, eftersom jag jobbar vid Karlaplan och träffen var i Fältöversten... så det känns skönt att få vara hemma några timmar innan det är dags att åka igen. :)

Magen känns ok... det är nog mest oro i huvudet kvar nu, för så där ont vill jag inte ha igen.

De flesta layouter har någon liten detalj kvar som jag vill fixa till här hemma, men jag hoppas jag hinner fota eller scanna snart. Ikväll orkar jag bara inte...

----------------------------------------------------

I've been at a crop today, and I had a really great day! I was quite producitve as well... surprisingly enough... =) The crop was held very close to where I work, so I'm soon going back there again... I could have stayed and scrapped for another couple of hours, but since it's an hour by train to get home it felt good to leave a little earlier.

I hope to take photos or scan my layouts soon, but I'm just too tired to do it tonight! :)

Kommentarer
Postat av: Corinne

I love crops! I get so much accomplished! How fun for you. Hope you had a great weekend and everything is well. Huggs to you my Design team friend.

Postat av: Sannasmamma

Hej tjejen!!

Kul att träffas och hoppas att du hade kul =)



Kram!!

2008-09-29 @ 11:05:44
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback