Så snorig, så snorig...


Å jag är så förkyld, så förkyld. Har varit hemma från jobbet två dagar nu och måste nog gå dit i morgon även om en till vilodag inte hade varit alldeles dumt egentligen. Stannade hemma från scrappingen idag (vi är några som brukar ses på tisdagskvällarna) för att jag inte orkade - gör nu en mental anteckning om att det är mycket jobbigare att lägga barn än att åka och scrappa... *suck*

Hoppas på ett roligare inlägg någon annan dag. :) Den här hösten började lite tufft med alla sjuka barn och sjuka mammor och trötta pappor. Och envisa Alvor. Hon gjorde förresten sitt första(?) bus på dagis igår och det tar jag på något sätt ändå som ett gott tecken - att hon är trygg nog att våga. Hon slängde iväg sin macka och gömde osten under tallriken, för att hon ville ha en till utan att behöva äta upp... ingen såg när det hände men hon blev avslöjad ändå... =)

Kommentarer
Postat av: netha

Jag läste att dina flaskor inte kom idag heller, men måtte de komma imorgon och måtte du snart bli frisk för inte är det roligt att vänta och inte är det heller roligt att vara förkyld och Du har båda sakerna samtidigt.

Krya på dig och så håller jag tummarna.

Postat av: Marie

Förkylningar är inget roligt och det går runt i min familj med. Hoppas du kryar på dig snart!!



Skrattar gott åt Alvas bus. Påhittig måste jag säga! :D

2008-09-10 @ 09:26:01
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Lilo

Krya på dig! Jag tror jag börjar bli förkyld också. Känns som om jag har knarrig bomull i öronen och så gör de ont och jag fryser. Gulliga Alva! Jag gömde messmörsmackor under bordet när jag gick på dagis, de var äckliga! ;)

2008-09-10 @ 10:04:54
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: myamia

avskyr förkylningar... sambon har äntligen blivit frisk efter att ha varit såååååååååå dålig i 2 veckor! nu kanske altanbygget tar fart igen ;) kram maria

2008-09-10 @ 12:02:05
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: LenaS

gah sitter också här med förkylning, den andra på tre veckor, är så less på den nu....Krya på dig!

Kramis/LenaS

2008-09-10 @ 12:38:35
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback