Det händer mycket hos Cocoa Daisy nu...!


Förutom att
april-kitet som vanligt är ett alldeles uuuuunderbart kit - Tricia är makalös på att kombinera många olika tillverkare och få till det så fantastiskt bra - så är det massor med spännande saker på gång hos Cocoa Daisy.  Forumet bubblar av aktivitet och det är flera olika utmaningar och tävlingar på gång. Man behöver inte alls prenumerera på kitet för att kunna hänga med på forumet, så kika in där vettja...!

Alla förändringar som är på G är inte genomförda ännu, men jag tror att resultatet kommer att bli väldigt, väldigt bra!

Bland alla saker som är nya så kan man genom att delta i olika utmaningar under månaden (och man behöver inte använda material från kiten för att vara med) samla ihop lotter och i slutet av månaden lottas fina priser ut...! Man kan läsa om det - Cocoa Daisy Rewards - här...! Och som man ser om man läser om hur det funkar med "rewards" så är det både utmaningar, tävlingar och "daily prompts" på gång. Det finns alltså massor med inspiration att hämta. :)

Dessutom finns det anledning att boka in helgen 24-26:e april...! Då blir det alldeles fantastiskt mycket skoj hos Cocoa Daisy. :)

När vi åkte till Idre gjorde jag en liten "dagbok" som jag tog med mig. Jag skar helt enkelt till ett gäng sidor, utifrån Cocoa Daisys mars-kit, som jag gjorde hål i med min Bind-it-all, men utan att binda ihop dem. Sen tog jag med mig sidorna och kunde skriva dagbok under tiden som vi var i Idre. Linus ritade flera fina teckningar om vad vi var med om under semestern och när jag kom hem printade jag ut några foton och satte in. Några foton hamnade på tomma sidor och några foton gjorde jag hål i med bind-it-all-maskinen. Det var ett superenkelt sätt att få till ett minialbum så och jag är sååå nöjd med resultatet. Nästa semester ska jag helt klart prova ett liknande koncept igen för jag kan inte tänka mig något snabbare och enklare sätt att få ihop text och bilder i ett litet album.













Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket helt underbar album Anna, det scrappade ju nästan sig själv.



Vårkramen Anna

Postat av: Angela

Alltså det här var det smartaste jag sett på länge! Jag tycker ofta det är lite tråkigt att scrappa resor i efterhand eftersom det ofta blir så många foton och att man vill få med så mkt text. Men kan man skriva texten direkt när man är där så är det ju perfekt... väldigt väldigt smart! Och FINT blev det!

2009-04-06 @ 10:49:59
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Pysslica

Så jättefint album! Kul att kunna scrappa lite snabbare ibland. Roligt minne.

2009-04-06 @ 11:28:12
Postat av: Saawan

Så himla fint och smart, helt genialt!

2009-04-06 @ 17:31:17
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: Camillha

Så smart och fint!

2009-04-08 @ 09:21:28
URL: http://himlenrunt.blogspot.com
Postat av: Annika

Åh, vad längesedan jag var här, så mycketunderbart du skapar, Anna!



Vill önska dig Glad Påsk och hoppas du njuter av våren! Kram

Annika

2009-04-08 @ 09:57:23
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Lina

superbra idé med minialbumet!



Önskar dig en skön och lugn påskhelg!

kram

2009-04-08 @ 12:45:55
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback