Idag har jag kört massor med bil...


...och det är ju bra träning för mig, som är lite ovan bilförare. Fast just nu känner jag mig som proffs. ;-) Jag började med att åka till Eskilstuna i morse och sen tillbaka till Strängnäs och vidare till Uppsala. Sen åkte jag hem från Uppsala igen, med en liten extra sväng in i Enköping på vägen. Bra träning, men jag är hysteriskt trött. Ska sova som en stock väldigt snart, hoppa jag.

Mer scrapsnack kommer det någon dag väldigt snart... imorgon... kanske... eller senare under helgen. :) Men jag rekommenderar fortfarande att alla springer iväg till
Cocoa Daisy och registrerar sig på forumet för nästa helg blir det så väldigt mycket inspirerande skoj just där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback