Kortskiss och Cocoa Daisy


Kolla in veckans skiss hos
Kortskissen. Här är mitt kort:



Cocoa Daisy's crop som var nu i helgen var verkligen otroligt rolig och de andra i design teamet överträffade sig själv gång på gång, med utmaningar, tutorials och fantastiska layouter. Ni måste kolla in layouterna som Christine, Ronda och Emily gjorde till min annonsutmaning...!

Den här layouten gjorde jag själv till Anjas TV-utmaning.



Titeln är stämplad med alfabetet skinny dip från purple onion designs, och sedan färglagd med akrylfärg. Det övriga materialet kommer från Cocoa Daisy's april-kit.

Och apropå kit så kommer här en liten tjuvkik på vad jag gjort med maj månads kit..! Det är förstås alldeles underbart...!!!!



Glöm inte att deadline för cropen inte är förren 1 maj, så ni kan fortfarande hänga på i utmaningarna...!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wow! Både kort och LO är verkligen otroligt läckra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback