Passa på att fynda...!



Det är rea hos
Purple Onion Designs...! Massor av stämplar som är nedsatta till halva priset och vissa är rabatterade ännu mer....!

---------------------------------------------------------------------------------

Overstock sale at Purple Onion Designs...!!! Lot's of stamps are 50% off and some are discounted even more...! Don't miss out on this great opportunity....!

---------------------------------------------------------------------------------

Annars då - solen skiner och det är så härligt...! Flera av fröna som jag sådde i lördags hade grott redan i måndags -snabba småttingar...!  I morgon blir Linus 6 år...! Han är ingen liten småtting längre. ;-) Det är verkligen inte klokt att det redan gått 6 år...!  

Det kommer att komma Cocoa Daisy-layouter här i bloggen ikväll. Jag är verkligen kär i april-kitet och det är dessutom massor med roligt på G hos Cocoa Daisy den närmaste tiden, så jag rekommenderar starkt att ni registrerar er på forumet och hänger med...! Man behöver inte vara prenumerant för att vara med på tävlingar och annat skoj vi hittar på.

Nu är det kaffedags! :) Jag hoppas att ni har det bra i vårsolen!

Jag har förresten hela tiden tänkt att jag inte kan gå på Syfestivalen den här gången, eftersom vi ska ha kalas hela helgen, men nu lutar det åt att jag åker dit en sväng på fredag eftermiddag ändå. Det ska bli kul...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback