Cocoa Daisy's augustikit


Den här veckan kommer
Cocoa Daisy's augustikit att läggas upp till försäljning. Vill man teckna sig för en prenumeration kan man redan göra det här. Då är man ju också säker på att få en alldeles egen låda full med alla härliga saker som Ali Edwards har valt ut till september månads kit...!!!! :)

Sprillans nya produkter från American Crafts, Sassafras Lass och My Mind's Eye...! Kitet innehåller också dubbelsidiga journaling cards, specialdesignade för Cocoa Daisy, liksom en specialdesignad stämpel! :) Yum, yum...!



The august kit from Cocoa Daisy - contaning new hot products from American Crafts, Sassafras Lass and My Mind's Eye - will go up for sale this week...! You can already reserve a subscription here. That way you'll also be sure to get your own box full of the goodies Ali Edwards has choosen for the September kit...!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du fick mig... när det är nyheter från mina favoritmärken, då kan jag inte stå emot... mitt första Cocoa Daisy är beställt! :D



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback