Galen dag

För ett tag sedan gjorde jag ju den här. Nu har jag gjort en layout med ett foto på Linus och lilla kusin Linn också. Jag har använt de ljuvliga fjärilarna från Purple Onion Designs igen och den här gången stämplade jag på en bit tyg. Jag använde artistamps bokstavsstämplar till min titel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
I made this a while ago and now I've also made a layout using a photo of Linus and his little cousin. I used the wonderful butterflies from Purple Onion Designs again and this time I stamped on a small piece of fabric. For my title I used the artistamp alpha.







Jag har haft en helt galen dag idag - första dagen på jobbet efter en lång sommarledighet. Det tog nästan 3 timmar för mig att komma till jobbet, på grund av krångel med både tåg och t-bana. Hem gick det bättre, men väl hemma visade det sig att L på något hittills okänt sätt blivit av med sina skor på skolan och att Alva ramlat och slagit sig precis brevid ena ögat på dagis. Alldeles för många trista saker på en gång. Imorgon ska bli en väldigt mycket bättre dag!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today was a crazy day - first day at work after a long summer. It took me almost 3 hours to get to work, because of trains and subways that weren't working. Insane. It was easier to get home, but when I came home I found out that L lost his shoes at school - we don't know how that happened - and that Alva fell and hurt herself right beside one of her eyes at daycare. I've decided that tomorrow will be a lot better day...!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken dag!! Tur att inte alla dagar är såna!

Jättefin lo!

Postat av: Marie

Vissa dagar önskar man att man slapp... hoppas dagen idag blir bättre!!!



Layouten är verkligen helt,helt ljuvlig!!!



2009-08-25 @ 14:01:43
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: MissMian

Hoppas att morgondagen blir bättre! Underbar LO!

2009-08-26 @ 19:43:47
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: kate blue

I have been a follower of your blog for forever, and I was hoping that you would grant me permission to post 2 layouts and a link to your blog on my blog-as my Featured Scrapgal next week! Just hoping you'll say yes!!!!



kateB

http://kateblue.blogspot.com/

2009-08-28 @ 07:32:38
URL: http://kateblue.blogspot.com/
Postat av: Lina

vilken underbar effekt det blev att stämpla på tyget. Hoppas att resten av dagarna i veckan varit bättre än måndagen

kram o trevlig helg!

2009-08-28 @ 14:18:13
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback