blogga, twittra, facebook...


Bloggat har jag ju gjort ett tag. Periodvis nästan enbart om scrapbooking och periodvis med fler personliga inslag. På Facebook har jag börjat hänga lite mer på sistone. Mest tack vare J och det händer titt som tätt att jag blandar ihop våra konton och är inne och skriver på hans i tron att det är jag som är inloggad... =). Det är av någon anledning rätt skoj att skriva små statusuppdateringar och att på det något märkliga sättet hänga med i en massa olika människors liv.

Sen har vi då Twitter. Jag följer än så länge 7 personer som är mer eller mindre aktiva, så jag har inte så jättestor koll ännu. =) Det känns vid en första anblick väldigt likt statusraden på Facebook, men jag har ju förstått att det finns ungefär hur mycket som helst som jag ännu inte upptäckt med Twitter. Jag har själv twittrat en gång. Ganska meningslöst eftersom nästan alla av de 11 som satt upp att de vill följa mig är scrapbookingkontakter från utomlandet, och jag skrev ju min lilla rad på svenska. Men jag var lite dumt lycklig över att ha lyckats hitta in via mobilen och i brist på bättre syssla i väntan på att tåget skulle rulla ut från Centralen skickade jag iväg ett litet tweet. En liten tweet? Vad det nu heter.

Jag kanske fortsätter att twittra rätt ut i tomma intet, eller också inte. =) Twittrar du? Har du några tips?

Om jag twittrade nu skulle jag skriva: Dags att duscha. Solen skiner och jag vill gå ut.

Typ.




Kommentarer
Postat av: myamia

jag twittrar ibland. jag tyckte att det var ett kul komplement på bloggen (jag har min twitter "inklistrad" på bloggen oxå)

ska försöka hitta dig på twitter.

kram och GOTT NYTT ÅR! mya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback