Dagens missar...


Jag missade julpuben på jobbet för att jag skulle på Familjekväll på skolan, men så missade jag Familjekvällen på skolan för att Alva är sjuk och har feber... Så kan det gå! Linus verkade som tur var inte bli ledsen över att jag inte kunde komma. Johan tog med sig filmkameran och det var en väldigt stolt kille som stod brevid mig och bubblade och studsade, när jag fick ta mig en snabb titt på de viktigaste sekvenserna direkt när de kommit hem från skolan igen. :)

Det kom ju rätt mycket snö här igår, som på så många andra håll. Jag har inte varit hemma och kunnat fota det vackra vita medan det funnits något dagsljus, men jag testade igår och upptäckte till min förtjusning att det faktiskt gick att fota utan blixt i kvällmörkret. Det är ju förvisso en mörk bild, men det är ju en bild.



Jag tror att det snart har gått 3 veckor sedan jag scrappade en layout...! Det är väldigt olikt mig...! Jag har inte haft ork eller lust och det har nog varit jättebra med en liten paus. Nu känner jag hur suget har börjat komma tillbaka och eftersom Cocoa Daisys fina januarikit borde dyka upp vilken dag som helst, så då är det ju perfekt att jag börjar känna mig laddad igen. :) Förhoppningsvis hittar jag lite scraptid mitt i allt julstök när jag väl blir ledig på fredag...

Två jobbdagar kvar alltså. Idag kom jag längre med det som måste bli klart senast fredag än jag hade vågat hoppas på, så chanserna är goda att jag klarar av de här återstående dagarna utan total stress och panik. Det känns skönt!


Kommentarer
Postat av: janis

hi anna!!



thanks for your sweet comment over at bella blvd. really meant a lot to me!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback